niedziela, 29 grudnia 2013

14. NOWOŚCI



Hej! 
Chciałabym Wam pokazać małe nowości, które dopadłam niedawno :)
Coraz bardziej przekonuję się do kosmetyków z firmy Catrice i p2!






                        

1. Korektor CATRICE COSMETICS, posiadam numer 020 Light Beige.



Korektor jest idealny :)

- bardzo dobrze kryje,
- jest trwały,
- długo się utrzymuje,
- posiada matowe wykończenie,
- dobrze się rozsmarowuje,
- radzi sobie z zaczerwienieniami,
- rozjaśnia skórę pod oczami,
ładnie się wchłania i stapia ze skórą,

Cena ok. 14 zł :)   



2. Puder matujący z CATRICE COSMETICS oraz bronzer z p2.




 PUDER :

- nie pyli się przy nakładaniu,
- bardzo dobrze utrwala makijaż,
- nie tworzy efektu MASKI,
- poręczne i wygodne opakowanie,
  
Cena ok. 16 zł

BRONZER :

- możemy uzyskać nim efekt delikatnej opalenizny,
- trwały,
- nie tworzy smug,
- naturalny kolor,
połyskujące drobiny są prawie niezauważalne a jednak nadają twarzy blasku,

Cena ok. 13 zł


3. Pomadka p2.



- delikatnie nawilża,
- intensywny kolor,
- jest trwała, nie rozmazuje się,
- estetyczne opakowanie.

Niestety nie jest dostępna w Polsce :( a kosztuje jedynie 1,95 € .



4. Eyeliner Lovely Glossy.

 




- ma bardzo dobry, wygodny pędzelek,
- nie spływa przy nakłądaniu,
- intensywna czerń,
- nie kruszy się
- bardzo trwały!

Cena ok. 7 zł





5. No i zakochałam się w tej oto dużej kosmetyczce! :D











13 komentarzy:

  1. A w jakich drogeriach mozna znalezc kosmetyki catrice ?
    A kosmetyczka skad? a jakies wielofunkcyjne wypelnienie np na pedzle?
    Serdecznie pozdrawiam i czekam na jakis sylwestrowy makijaz! Moze pokazesz cos dla zielonookiej rudej ?
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. catrice można szukać w naturze albo w hebe, nigdzie więcej nie widziałam ;)
      Kosmetyczke kupiłam w niemczech w sklepie zwykłym :D

      Usuń
    2. W 'mojej' naturze niestety nie ma, a do hebe to bym musiala zorganizowac wycieczke :p ale w koncu bede musiala, ten korektor juz dluuugo za mna chodzi.
      Kiedys na fbl czytalam ze chcialas sie zajac paznokciami ?

      Usuń
    3. trudno znależć catrice ... fakt :)

      tak, miałam robić paznokcie żelowe ale brak czasu na to, najpierw zajmę się makijażem a później czas pokaże ;)

      Usuń
  2. gdzie moge kupic ten korektor? :) w rossmanie, hebe albo naturze moze ?;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jasną, krótką sukienke, kolor ecru, z czarną siatką na plecach, czarne buty, ciemne włosy, zielono brązowe małe! oczy i nosze okulary, jaki doradziłabyś makijaz na studniówke do tego? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze bys pokaza jak trzymasz kosmetyki, masz jakies organizery czy cos podobnego?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnię czaję się na takie coś, mam je poukłądane w szafce i w dużej kosmetyczce ;)

      Usuń
  5. słońce możesz napisać numer koloru pomadki p2?
    ja też takową posiadam tylko, że w kolorze cielesnym, jak podkład:)
    polowałam na taką długi, długi czas aż w końcu mama zakupiła mi ją w Niemczech:)
    jestem nią MEGA zadowolona:)
    widzę, że Twój kolor też jest prześliczny i w 100% w moim guście:)
    PooozdRAwiAm !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej chcialam sie poradzic. Poniewaz znasz sie na makijażu. Po nalozeniu podkładu na cala twarz i baze pod niego. Schodzi mi skora zluszcza sie na nosie i policzku czym sobie z tym poradzic a moze to nie odpowiedni podklad?! :(

    OdpowiedzUsuń